PLKN Menantiku.
13 Dec 2013 | 00:12 | 0 comments
Assalamualaikum :') Hee hari ni nak update pasal plkn. Tahun ni tapi bulan berapa tah, ada seminar dekat sekolah. Seminar perdagangan, sebab dah nak spm. Tapi sekarang dah habis spm. Time seminar tu jyha lah yang bukak cerita pasal plkn ni. Dia cakap her boyfriend mizan, dapat plkn. Pahtu, kitaorang semua excited lah nak tahu dapat ke tak. Suruh mizan check kan, lambat gila. Dia tak check-2 pun. Dah tak sabar nak tunggu, guna handphone aku. Pastu check aku dulu, perasaan time tu memang cuak sangat. Terkejut bilaa tengokk....

Taktahu nak cakap apa bila tengok tu. Tapi apa boleh buat, redha jee lah :') Perancangan Allah S.W.T yang terbaik. Lepas tu check jyha, kili, echa, hanim, semuaa tak dapat. Err bila check zate je, dia pun sama dapat :D Hee lega sangat bila ada geng yang dapat jugak. Start dari hari tu, berdoa je biar dapat tempat samadengan zate.semua orang cakap tak mungkin. Tapi apa salahnya berusaha. 

Malam hari tu, tengok dah ramai check dekat mana dorang dapat, sekali lagi dengan jantung berdebar pun nak check. Bila check je.......



Ya Allah, rasa nak nangis. Taknak pergi, taknak pergi ><' Bila dapat tengok mende ni, lagi rasa macam dah nak dekat je. Bukan sekejap wei, 6/1/2013 sampailah 18/3/2013. 3 bulan jugak lah, seriously aku tak pernah berjauhan dengan ma abah. Walaupun gi mana-mana still bersama dorang, tak pernah jauh selama beberapa hari, ini kan pulak berbulan-bulan. Hm tak boleh nak cakap perasaan ni macam mana. Tapi fikir positif je lah, mungkin ni persediaan awal. Nanti bulan 9 nak masuk belajar jugak kan, kene berjauhan jugak. Takkan selamanya dengan ma abah je, Haihhh anak manja memang macam ni la :-D

Tinggal lah kili sorang sorang dekat rumah. Sebab selalunya yang ada dekat rumah ma, abah, kili, abelong and aku. Hee kalau ma abah abelong kerja, memang berdua je tinggal dekat rumah. So lepas ni dia kene tinggal rumah sorang sorang. Akak belajar dekat USIM. Adik laki belajar dekat MTD. Selalunya kembar ni lah memeriahkan rumah, selalu bergaduh, kadang-2 kili main komputer, aku tengok cerita korea dekat 395. Selalu macam tu jelah. Memang bosan. Tapi dua dua dah biasa. Bila pukul 2.00, kili tengok tv, tengok cerita dia "Love In Paris" kadang-kadang je aku join. Hihi yang penting pukul 3.00, aku, ma dengan kili akan terpacak depan tv, tengok cerita "Be Careful With My Heart" Best cerita tu! Sweet . Hi hi hi hi.

Bila pergi plkn nanti banyak benda kene bersedia. Bangun awal, mandi air sejuk pagi pagi, and the most important, muka aku hitam. Hehehe. Sebab asyik berkawat je, err tak suka kawat. Seriously. Yang menyedihkan, tak sama tempat dengan zate, dia dapat panggilan ke 2 atau 3. Ada sama dengan budak sekolah sorang, tapi laki. Dia fitri, okay laa asalkan ada orang kenal. Nanti mesti jarang online, tak dapat stalk mb gua setiap kali online. Hahaha.

Persoalannya, boleh ke aku gi sane? Hm nanti akan terjawab. Semoga Allah s.w.t permudahkan segalanya :') Tak dapat pegang handphone tak masalah bagi aku, sebab memang aku jarang pakai fon, and sekarang tak pakai pun. So dah biasa. Tapi gi plkn ni nak beli handphone, sebab nak call ma abah. Rinduuu sangat nanti.

6/1 kene berkumpul dekat dataran segamat, and meme hanim jyha echa kina zate korang wajib datang sebab kene tengok pemergian aku. Hihi mungkin aku dah tak kembali. Ajal maut ditangan tuhan, Bila bila je Allah boleh tarik nyawa tu. Kalau ditakdirkan aku meninggal dekat sana, aku nak korang tahu aku sayang korang sangat, halalkan semua makan minum, and maafkan segala kesalahan aku. Bagi tahu ma abah aku, aku sayang dorang sangat. Dan bagi tahu dekat "dia" aku sayang dia jugak :> Kirim salam dekat kawan kawan! ;*

Doakan aku dapat sesuaikan diri dekat sana, dapat ramai kawan and gembira dekat sana sampai taknak balik. Haha . terima kasih baca entry yang biasa ni je. Assalamualaikum ;)

Disclaimer

Assalamualaikum :')
Navigate around.
Status




right under <
 Silent Readers